AUDIOFILE

 Tight Fit News

Tight Fit News

zero spam dus

Dit keer een aanpassing van een tamelijk platgetreden service. Platgetreden omdat wij audioretailers de uitvoering ervan min of meer hetzelfde doen. Waardoor een gevoel van ‘eenheidsworst’.

We hebben het over de nieuwsbrief. Zo’n nieuwsbrief waar u zich digitaal voor kunt inschrijven. Om u vervolgens te ergeren aan de hoeveelheid onbruikbare informatie. Hieronder Audiofile’s antwoord.


Audiofile’s  Tight Fit News  beoogt zero spam. Het doel is alleen die informatie te delen die u relevant vindt.

Met 8 verschillende nieuwsgroepen, vier keer audiosegment gericht en vier keer non-product, valt er wat te kiezen.

Het belangrijkste. Audiofile’s Tight Fit News tracht korte metten te maken met het onnodig lastig vallen van nieuwsbrief klanten.

News groepen

    • Highend Audio
      – Product news uit de  21 Audiofile merken  die onder highend vallen
    • Ultra Highend Audio
      – Product news over de allergaafste producten met oa Wilson Audio, YG Acoustics en TAD
    • Wireless Audio
      – Wireless product news met Astell & Kern, Cabasse, Devialet en Q-Acoustics
    • Devialet
      – Alle producten uit het Devialet pakket

    • Products & Applications
      – Nadruk op combinatie product met concrete toepassing. Denk aan complete setups. Denk aan de allerbeste duo combinatie amp en luidspreker.
    • Knowledge & Skills
      – Met als doel u audiofiel slimmer te maken. Non-product, geen promotie. Met als resultaat dat u nadien meer fact-based gaat beslissen.
    • Sense & Emotion
      – Non product, non-application, geen promotie. U wordt niet slimmer, maar wel emotioneel rijker.
    • Purpose & Meaning
      – Hier delen wij onze activiteiten, niet profit gericht, niet product gericht. Noem het zingeving, mogelijk ook de uwe. Denk aan goede doelen. Of de nieuwe Sunday Solo Shows, speciaal voor de wat meer teruggetrokken audiofiel.