TIGHT FITNewsletter
NewsletterTIGHT FIT

Tight Fit Newsletter

Zero Spam

Audiofile bouwt het huidige concept “nieuwbrief” om naar de “Tight Fit Newsletter”.

Audiofile’s Tight Fit Newsletter heeft als doel de audioliefhebber  doelgerichter en specifieker  te voorzien van relevante informatie. Waardoor minder kans op het sturen van spam. (Wie ergert zich niet aan de hoeveelheid onbruikbare info elke dag?)

Er valt kennelijk wat te kiezen. Dus niet een één categorie nieuwsbrief waardoor iedereen exact dezelfde informatie krijgt. Maar een gedifferentieerde aanpak waar naar wens en behoefte de juiste keuzes gemaakt kunnen worden. Niet door de leverancier, maar door de gebruiker. U dus.

Acht stuks in totaal. 8 verschillende audiocategorieën staan tot uw beschikking. U kiest, Audiofile volgt. Zoals het hoort…

Categorie 1,2,3,4

Product gerelateerd

  • Categorie 1: High-end Audio
    Productnieuws vanuit de 21 high-end audiomerken. Oa Diapason, Gauder, Ayre, Moon, Norma, Aurender, Innuos, Lumin, Matrix Audio, Audioquest, Siltech, Crystal Cable.
  • Categorie 2: Ultra High-end
    Productnieuws vanuit Audiofile’s neusje van de zalm (helaas ook in prijs), maar vertegenwoordigt wel het hoogst haalbare aan audio. Oa Wilson Audio, YG-Acoustics, Audio Research, Mark Levinson, Siltech, TAD.
  • Categorie 3: Wireless Audio
    Nieuws van de merken Cabasse, Q-Acoustics, Devialet en Astell & Kern
  • Categorie 4: Devialet
    Vanwege de strategische waarde van het merk is gekozen voor een dedicated categorie. De informatiestroom richt zich zowel op Devialet Wireless (Phantom, Mania, Dione, Gemini) alsook de highend versterkers Expert Pro en de nieuwe Devialet Astra (Ultra high-end)

Categorie 5,6,7,8

Non Product!

Het tweede deel van Audiofile’s Tight Fit Newsletter is zoals de koptekst laat zien, Non-product. Niet gericht op een product, of reeks van producten.

Toch valt er veel te zeggen juist hier uw keuze(s) te maken. Omdat deze categorieën erg bruikbaar zijn voor de nieuwsgierige- en zelflerende audioliefhebber.

  • Categorie 5: Products & Applications
    Nadruk op de combinatie product met concrete toepassing. Denk aan complete set-ups. Denk aan de allerbeste duo combinatie amp en luidspreker.
  • Categorie 6: Knowledge & Skills
    Met als doel u audiofiel slimmer te maken. Non-product, geen promotie. Met als resultaat dat u nadien meer fact-based gaat beslissen.
  • Categorie 7: Sense & Emotion
    Non product, non-application, geen promotie. U wordt niet slimmer, maar wel emotioneel rijker.
  • Categorie 8: Purpose & meaning
    Hier delen wij onze activiteiten, niet profit gericht, niet product gericht. Noem het zingeving, mogelijk ook de uwe. Denk aan goede doelen. Of de nieuwe Sunday Solo Shows, speciaal voor de wat meer teruggetrokken audiofiel.

Tight Fit News

Tailor Made

Speciaal voor U