AUDIOFILE
Sensible Magazine
Sensible Magazine
Vier unieke categorieën
Met de introductie van Audiofiles nieuwe slogan ‘Sensible Audio’ eerder dit jaar, werd het hoogste tijd de oude nieuwspagina’s te vervangen voor een meer eigentijdse, bij voorkeur anders dan andere, look & feel.
Er zijn veel veranderingen doorgevoerd: de naam, het format, de indeling en zelfs de wijze van communiceren. Alles is aangepast.
Het Audiofile Sensible Magazine heeft als doel u – gecategoriseerd – van relevante informatie te voorzien. Het sleutelwoord is wel ‘gecategoriseerd’ aangezien u zelf kunt bepalen welke onderwerpen voor u interessant zijn.
- U bent fan van product reviews? Klik dan de categorie Products & Applications aan.
- U heeft behoefte aan uitleg over het tunen van een high end audioset? Categorie Knowledge & Skills gaat u hierbij helpen.
- U bent benieuwd wat Audiofile, naast de verkoop van audiospullen, bijdraagt aan onze maatschappij? Categorie Purpose & Meaning geeft antwoord.
- U staat open voor wat muziek en de Audiofile-treatment met onze klanten doet? Laat u meeslepen in de waargebeurde verhalen in de categorie Sense & Emotion.
Vier categorieën, één geheel
Afzonderlijk stellen ze misschien niet zoveel voor. Echter, opgeteld vormen ze één geheel. Ze representeren dan iets wat neigt naar compleet zijn. En laat nou net deze compleetheid dé drijfveer van Audiofile zijn. Niet voor Audiofile zelf, maar natuurlijk voor u… zodat wij u de meest complete performance en service kunnen bieden.
Bent u geïnteresseerd geraakt? Lees dan vooral verder!
Knowledge & Skills
Kennis, weetjes en handigheden
Kennis is macht, maar kennis mag ook gerust gedeeld worden. Audiofile wil graag tot de groep specialisten behoren die meer gelooft in de (mentale) groei van haar klanten dan de groei van het eigen ego.
Dit betekent dat ‘knowledge & skills’ gevuld gaat worden met waarde toevoegende verhalen, tips en tricks. Denk aan het sensible plaatsen van uw luidsprekers. Of hoe u, na de Audiofile 4Q training, definitief anders muziek gaat ervaren, cq muziek gaat analyseren.
Of waarom een monitorspeaker toch altijd vrijer klinkt dan een vloerstaander. En wat er gebeurt als u -per ongeluk- gekozen heeft voor een streamer met agressieve auditieve eigenschappen.
Knowledge & Skills heeft als doel u ‘iets te leren’. Losstaand van merk of product. Losstaand van elke promotie. Uw voortschrijdend inzicht moet dan leiden tot audio-frustratie-reductie en tegelijkertijd leiden tot meer sensible beslissingen. Wat weer leidt tot een meer duurzame relatie met uw audioset.
Knowledge & Skills heeft als doel u iets te leren
Sense & Emotion
Waargebeurde verhalen en meer
In de wereld van ‘ons aanbieders’ lijkt de focus vooral op producten te liggen. Logisch ook. Daar leven we ook van. Te weinig producten verkopen betekent immers te weinig omzet. Te weinig omzet leidt dan tot einde aanbieden. En toch meent Audiofile zich hierin te moeten onderscheiden.
Waarom zou het niet mogelijk zijn, om naast de product-out focus, u deelgenoot te maken van andere belangrijke onderwerpen?
Onderwerpen die andere waarden toevoegen?
Gericht op uw gevoel bijvoorbeeld?
Denk aan het delen van mooie momenten die wij hier regelmatig met klanten en leveranciers hebben. Soms is dat muziek gerelateerd. Soms is dat interpersoonlijk. Altijd in overleg natuurlijk.
Maar denk ook aan het delen van Audiofiles frustraties tijdens het plaatsen van een audioset. Of dat Audiofile een set in de winkel niet goed getuned krijgt. Of, in alle eerlijkheid, dat de user interface van een streamingsapp even niet lekker werkt. Dat zijn dan geen mooie momenten maar wel échte momenten.
Het delen van mooie momenten die wij hier regelmatig beleven
Purpose & Meaning
Waarde toevoegen in de breedste zin
Wat kunnen wij (Audiofile) meer betekenen dan wij nu betekenen? Wat kunnen wij, naast de verkoop van onze prachtige audioproducten, doen om meer betekenis te geven aan ons ‘zijn’?
Op welke wijze kunnen wij Audiofile als platform gebruiken deze betekenis handen en voeten te geven?
Vragen die op de nuchtere maag misschien wat heftig binnenkomen. Maar dat neemt niet weg dat wij besloten hebben ons in te zetten voor de samenleving. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Daarom gebruiken wij Sensible audiomagazine categorie Purpose & Meaning voor het communiceren van onze activiteiten, onze gedachtes en onze plannen.
Sinds 2023 steunen wij lokale goede doelen als de kinderboerderij ‘het MEK’ te Oosterhout. Of ontplooien wij activiteiten voor de ouderenzorg boerderij met bijvoorbeeld een ouderen-discotheek (met onze Devialet Phantoms).
Audiofiles platform voor Purpose & Meaning
De grootste Purpose & Meaning zal nog dit jaar gelanceerd worden. Deze is zó speciaal, zó wereldwijd uniek en zó ontzettend treffend voor wat wij non-product-wise willen bijdragen… dat wij moeite moeten doen om het niet te verklappen! Wordt vervolgd!
Products & Applications
In 4Q trademark stijl
In deze categorie deelt Audiofile relevante informatie over de aangeboden high end audioproducten. Soms een artikel over een audioproduct, soms een artikel over een killing-combinatie van twee producten en soms een artikel over een complete high end audiocombinatie.
Mits geschreven door de juiste recensent, gaat Audiofile artikelen van derden publiceren. Maar natuurlijk zullen in de categorie ‘Products & Applications’ ook Audiofile reviews komen, al dan niet in vergelijk met andere producten. Let wel. De reviews gaan er wél anders uitzien.
Want, niet gedreven door het willen schrijven van halleluja verhalen, gaan Audiofile reviews fact-based zijn. En dat volgens Audiofiles 4Q trademark. Wat betekent dat feitelijk beschreven wordt wat het product goed doet in relatie tot wat het product dientengevolge niet goed doet.
Geen hallelujah, wel fact based